مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» او به برگزاری نمایشگاه‌ها و

او به برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌های سالانه بین‌المللی کفش در مملکت اشاره کرد و یادآور شد: هر ساله در استان نمایشگاه‌ها و همایش‌های تخصصی در مورد تولید کفش برگزار می‌گردد و از تمام تولیدکنندگان پر رنگ استان‌ها دعوت به فعالیت می‌آید، سال جاری نیز ۱۶ تا ۲۰ مردادماه در محل نمایشگاه بین‌المللی نمایشگاه کفش داریم . 

مدیریت مالی اتحادیه کفش همدان از کمپانی در ۵ نمایشگاه استانی و ۱۰ نمایشگاه کشوری صحبت بیان کرد و ادامه داد: با طراحی و بسته‌بندی‌های جدید درنظر داریم در دعوا بازارهای فرنگی نیز وارد شویم و بدین مراد نماینده‌ای از سوی کارگاه به یار کاتالوگ‌ها و بروشورهای تبلیغاتی خویش به بازار عراق فرستاده‌ایم .

او محل تأمین مواد اولیه را بازار تهران و کشورهای خارجی نظیر چین معرفی کرد و افزود: بهترین زیره‌ها و چسب‌ها در مملکت ایجاد می گردد و رویه‌ها که اکثر اوقات با عنوان بیاله(چرم مصنوعی) دارای اسم و رسم هستند، از میهن چین وارد میشود که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد .

موقرپاک خلل اغلب تولیدکنندگان کفش استان را نداشتن سرمایه در گردش اعلام و اظهار کرد: در حال حاضر ساکن شدن بازار موجب کاهش سرمایه‌های در گردش تولیدکنندگان گردیده و کلیه به وسیله چک‌های مدت‌دار سرمایه قضیه نیاز خویش را تأمین مینمایند و چنانچه چکی برگشت بخورد این اعتبار هم از دست می رود و راه‌حلی برای تولیدکننده باقی نمی‌ماند و مسئولانی که قصد حمایت از تولیدکنندگان را دارند، باید به این مسئله دقت داشته باشند .

وی تعداد تولیدکنندگان کفش چرمی در استان را ۴ کارگاه اعلام کرد و گفت: مواد اولیه و چرم مسئله نیاز این کارگاه‌ها در استان وجود دارااست و با وجود یک‌سری نیروی چرم‌دوز در کارگاه، به علت بالا بودن هزینه‌های ساخت چرم در این قضیه مبادرت خاضی انجام نداده‌ایم .
کیف چرم
خرید کیف چرم

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده