مطالب پیشنهادی از سراسر وب

»

شالباف گفت: پس از گذر کرد بیش از شش ده سال و تغییر تحول ذائقه و سبک معاش مردمان دیگر نمی بضاعت و توان با همان پباده سازی و سردر و نشان کهن مردم را به مغازه کشاند لذا علاوه بر تغییرات شکلی و کیفی از این پس قرار هست کفش ملی در مرکز ها تجاری تبارک هم حضور بدون شوخی داشته باشد . 

او در این باره توضبح داد: ابتدا که دعوا شعبه های کفش ملی در مراکز مدرن مطرح شد، بخش اعظمی از مجتمع های خرید تبارک این که کفش ملی با رمز و صورت فعلی در تیم آنها حضور داشته باشد را دون شان خویش می دانستند ولی زمانی طرح های تازه را با مستندات به آنها ارایه کردیم به معنای حقیقی وواقعی کلمه مجذوب شدند و مشتاقانه اعلام آمادگی کردند که در شایسته ترین نقاط مرکزها تجاری خود به کفش ملی منزلت خواهند داد .

سردر
و طراحی منحصر به شخص و جدید، الگوبرداری از هیچ فروشگاهی نیست
شالباف با ابلاغ اینکه فعالیت مطالعاتی توانمند برای سردر و دکورا سیون فروشگاهی کفش ملی صورت گرفته است گفت: برای وصال به این طرح به قضیه محل تولد مرحوم ایروانی، ایرانی، ملی و به روز بودن و همچنین زیبایی آن دقت ویژه گردیده هست تا روز جاری به پباده سازی مخصوص به شخصی برسیم که الگوبرداری از هیچ دکان داخلی و فرنگی نمی‌باشد .

او در ادامه افزود: ضمن سپاس از تیم های بالا دستی با اطمینان یاد می توانیم اطلاع رسانی کنیم که طرح مصوب شده میباشد و از دو هفته آتی فراید اجرایی فعالیت مقدمه خواهد شد .

سال کیف دوشی زنانه
قبلی ۳ و نیم میلیون جفت کفش فروخته ایم
او با اشاره به فروش سه و نیم میلیون جفت کفش در سال قبلی در فروشگاههای کفش ملی گفت: این رقم با گنجایش ها و نام ما متناسب نیست، سه و نیم میلیون جفت یعنی تنها ۰ .۳ درصد از سهم بازار کفش جمهوری اسلامی ایران و با نقطه مطلوب در کفش ملی فاصله دوچندان متعددی دارد .

شالباف اظهار داشت: ما به دنبال سهم ۱۰ درصدی از بازار کفش مرزو بوم هستیم و کسی نمی تواند چنین رقمی را خاطر پردازی و آرمانگرایانه تلقی کند، چرا که هیچ رقیبی در کشور وجود ندارد که به مقدار ما پتانسیل وصال به این مقام را داشته باشد .

وی در ادامه تاکید کرد: روزگاری در ایرانِ ۴۰ میلیونی و با سرانه مصرف پایین تر، کارخانه های کفش ملی روزی ۱۲۰ هزار کفش تولید می کردند، پس نباید بگوییم سهم ۱۰درصدی آرمانگرایانه میباشد .
خرید کیف دوشی

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده