مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» فروش نسیه، مالیات نقد

کیف اداری

 

مدیر اداری شرکت تعاونی تلاشگران کفش هیدج، با بیان اینکه تولیدکنندگان در میان این همه مشکل توان مقاومت ندارند، گفت: از جمله مشکلات مهم تولیدکنندگان، فشار اداره دارایی برای پرداخت به موقع مالیات است در حالی که تمامی فروش آنها مدت دار و برخی اوقات یکساله می باشد.

وی با طرح این سوال که چگونه برای درآمدی که هنوز نقد نشده است مالیات محاسبه می شود، اعلام کرد: ما نمی گوییم که مالیات پرداخت نشود، اما پیشنهاد می کنیم با توجه به شرایط مالی تولیدکننده ها و به منظور حمایت از آنها توافقی حاصل شود تا بتوانند با شرایطی خاص اقدام به پرداخت مالیات خود کنند.

شواهد نشان می دهد در صورتی که دولت از این صنعت حمایت کند و تولید کننده ها نسبت به افزایش کیفیت و تنوع در محصولات خود و استفاده از علم نوین بازاریابی روی بیاورند، صنعت کفش هیدج می تواند ضمن فعالیت در بازارهای داخلی و خارجی، بخشی از بار سنگین ایجاد اشتغال در شهرستان ابهر را از دوش دولت بردارد.

صنعت کفش هیدج برای تداوم حیات خود نیازمند حمایت و همراهی از سوی مسئولان در حوزه های مختلف اعتباری و ایجاد فضای کسب و کار است و با توجه به قرار گرفتن در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بی شک همراهی و همسویی مسئولان می تواند صنعت کشف هیدج را متحول و به عنوان یک الگوی مناسب در حوزه اقتصاد مقاومتی مطرح کند.
کیف دوشی

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده