مطالب پیشنهادی از سراسر وب

»

علی لشگری رییس جامعه صنعت کفش ایران در همین رابطه به خبر نگار تسنیم می گوید: کفش ملی پس از واگذاری در اختیار سازمان بازنشستگی کشوری و هلدینگ آتیه صبا قرار گرفت اما تغییرات مدیریتی در این واحد تولیدی به هم پا موقعیت بازار کفش مملکت و ارتقاء حجم قاچاق سبب ساز شد تا آنها با مشکل ها متفاوت مالی روبه رو گردیده و به مرور حضورشان در مرحله بازار کاهش پیدا کند . 

 

 

وی با ابلاغ این‌که روز جاری این واحد تولیدی با تغییر تحول مدیریتی و با یاری سهامداران اکثر خویش در مسیر ایجاد قرار گرفته است، افزود: در تعدادی ماه اخیر با مشارکت برندهای داخلی تیم ملی امروز حضور دورازشوخی در مرحله بازار پیدا کرده و امیدواریم با جذب سرمایه گذاری مطلوب بتواند در آینده کفش هایی با برند انحصاری خویش ساخت و در بازار به فروش برساند . 

رییس جامعه صنعت کفش کشور ایران تصریح کرد: گوشه ای از کسری نقدینگی کفش ملی پرداخت گردیده و امید واریم سرعت پرداخت ها عمده و مشکلات این کارخانه هر چه سریعتر برطرف شود . اما بایستی تاکید کنم یک عدد از حیاتی ترین مشکل‌ها کفش ملی تغییرات مدیریتی بود که نتوانست مسیر توسعه این واحد تولیدی را هموار کند . 

 

کیف اداری

 

لشگری با اعلام این که از مردمان توقع داریم در این وضعیت بیحرکتی بازار با خرید کفش اهل ایران تولیدکننده ها را برای رفع مشکل‌ها امداد کنند، افزود: کفش ملی روز جاری با ارایه تخفیف هایی می خواهد سهمی از بازار فروش شبکه های مردمی عید داشته باشد که لازمه به وقوع پیوستن این مورد یاری مردم میباشد . 

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان کفش در تبریز و زنجان در واحدهای تولیدی خود صفحه “فقط کالای اهل ایران را می فروشیم” نصب کرده‌اند که این دستور به شرط ملازمت و همراهی مردمان مسلما نتایج مناسبی را برای صنعت کفش مرزو بوم در پی خواهد داشت . 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده