مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» شجری با ابلاغ یکی دیگر از عامل ها تأثیر گذار

شجری با ابلاغ یکی دیگر از عامل ها تأثیر گذار بر تشدید سکون حاکم بر بازار تصریح کرد: بی برنامگی دولت برای جهت دهی سرمایه های مردمان به حوزه بازارهای مولد و همینطور حمایت کم سازمان‌های ذیربط از این بخش موجب شد تا بخش زیادی از تولیدکنندگان فعال که تولیداتی با کیفیت در بازار عرضه می‌کنند نیز از گردونه تولید بیرون شوند . 

او همینطور با اعتنا به برپایی بعضا بازارچه‌های بهاره در مرحله شهر، بیان کرد: به علت وجود حجم بالای محصولات کارگاه‌ها و واحدهای صنفی در بازار و تراز شهر لزومی به برپایی چنین بازارچه هایی برای شبکه های مردمی عید نخواهد بود بلکه این بازارچه ها عمدتاً موجب تضعیف و تضرر این واحدهای صنفی فعال خواهد شد . 

پیامبر شجری در خصوص پولی که دولت قرار بود به تولیدی هایی که دچار نقص‌ شده اند اعطا کند، تصریح کرد: طبق گزارشات اتحادیه از واحدهای صنفی و تولیدی‌ها، چه بسا هزار تومان هم از سازمان‌های ذیربط تا به حال حاضر به دست این اشخاص نرسیده می باشد . 

کیف دوشی زنانه

خزانه 

ها برهان حساس تشدید ساکن شدن بازار 

سعید با اهمیت رئیس اتحادیه فروشندگان چرم ارگانیک و تصنعی و لوازم کفش در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی در خصوص ارتقاء آمار محاسبه های برگشتی تولیدکنندگان در سال سرازیر اظهار داشت: حال و روز خراب بازار کفش دست دوز در 40 سال قبل بی سابقه بوده و بیشتر تولیدکنندگان با توجه به رکود قاضی بر بازار با تعطیل کردن کارگاه هایشان به سراغ مشاغل دیگری نظیر پیک موتوری و باربری در این آخرها رفته اند . 

او با اشاره به کاهش چشمگیر قدرت خرید مردم در سال 95 افزود: اعطای سودهای بالا به وسیله اکثر مؤسسات مالی و بانک‌ها منجر نا امیدی مردمان از بازارهای مولد و جذب افراد برای واگذاری سرمایه هایشان به بانک ها گردیده می باشد . 

خرید کیف دوشی

با اهمیت 

در این راستا ادامه داد: حمایت ناچیز و بی برنامگی دولت در این سالها برای رونق گوشه ای به بازارهای مولد باعث شد تا بانک‌ها از شرایط بیحرکتی بازار سوءاستفاده کرده و با پرداخت سودهای بالا بر کسادی این بخش دامن زنند و تا زمانی که فرآیند کار بانک‌ها واضح و بر مبنا موازین قانونی هم سو نگردد، چنین قوانینی ادامه دار می باشد

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده