مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نمایشگاه کفش سنندج موجب همگرایی بیشتر تولیدکنندگان کفش کشور شد

عضو کمیته اجرایی همایش تخصصی صنعت کفش سنندج گفت: حضور فعالانه در نمایشگاه های داخلی و فرنگی موجب رونق صنعت کفش مرزو بوم می شود . 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، عین الله حسین زاده مدیریت خبرگزاری تخصصی کفش نیوز و عضو کمیته اجرایی همایش تخصصی صنعت کفش سنندج افزود: تبریز به تیتر پایتخت چرم و کفش مرز و بوم می باشد و بیش از ۶۰ درصد کفش صنعتی مملکت و ۸۰ درصد کفش دست دوز کشور‌ایران به دست قشر زحمتکش حوزه صنعت کفش تبریز تولید می شود .
او افزود:فعالان صنعت کفش با کلیه مشکل ها در راستای ارتقای این صنعت روز به روز در حال رونق می باشد و امروزه در کلیه شهرها و روستاهای میهن از کفش متنوع و مرغوب تبریز استقبال عمومی گردیده و مردمان با اعتماد به محصول ها داخلی، از این صنعت حمایت می کنند و همین اعتمادها موجب پویایی و رونق روز افزون حوزه صنعت کفش و چرم تبریز گردیده می‌باشد .
حسین زاده برگزاری نمایشگاه در شهر سنندج را موجب همگرایی اکثر تولیدکنندگان صنعت کفش مرزوبوم تیتر کرد و اظهار داشت: استان کردستان به عامل مرزی بودن توانایی امداد به بسط صادرات مرزو بوم را دارد و باید از این گنجایش بیشترین به کارگیری شود .
عضو
کمیته اجرایی همایش تخصصی صنعت کفش سنندج گفت: ستاد اجرایی این نمایشگاه ها تمام کارایی خود را برای ارتقای مقام و گسترش صنعت کفش به کاربسته و برگزاری این نمایشگاه ها نیز در جهت توسعه و گسترش صنعت کفش و گامی مفید در بازاریابی و کسب بازار برای محصولات کفش می‌باشد
کیف اداری
کیف دوشی

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده