مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» واردات سالانه ۳۵ میلیون جفت کفش به ایران

به گزارش خبر نگار بازرگانی خبرگزاری فارس، صادرات کیف و کفش بر شالوده گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت سالانه ۱۲۰ میلیون دلار برای مرزو بوم درآمد دارد، در حالی که جا دارد، این میزان به مراتب ارتقا یابد . 

صنعت ساخت کیف و کفش هم‌اکنون برای ۱۲۰ هزار نفر در سرزمین اشتغال تولید کرده و در چهره رشد و بسط آن صد رد صد اشخاص بیشتری قابل جذب می باشند .

محمد عرب مدیریت هیئت مدیره یک شرکت گرانقدر ساخت کفش در گفت‌وگو با عجم با اشاره به این‌که یک عدد از مشکلات ساخت این بخش تعرفه گمرکی است، اظهار داشت: با کاهش تعرفه واردات کفش از ۷۵ درصد در سال ۹۴ به ۵۵ درصد، کالای وارد شده نسبت به کالای ساخت درون ارزان‌تر تمام میشود و تولید‌کننده داخلی متضرر می‌شود .

او با انتقاد از هزینه‌های سربار این بخش تولیدی گفت: این مسئله ساخت را کاهش و قاچاق را ارتقاء میدهد .
کیف اداری
کیف دوشی


رئیس هیئت مدیره این کمپانی تولیدی گفت: وضع و اوضاع شرایطی از پاراگراف اخذ مالیات بر قیمت افزوده در بخش ایجاد هزینه‌ها را افزایش و اقتدار رقابت را اندک می‌کند .

او با بیان اینکه برای تأمین نیاز داخلی سالانه به حدود ۲۰۰ میلیون جفت کفش نیاز است، بیان داشت: حدود ۱۷۰ میلیون جفت کفش در مملکت ساخت می شود و فی مابین ۳۰ تا ۳۵ میلیون جفت آن وارد می‌گردد .

عرب با اشاره به واردات قاچاق کفش به عنوان بحران دیگر این بخش تولیدی گفت: بیشتر نیاز وارداتی میهن به خصوص در بخش کفش‌های کتانی از روش قاچاق تأمین می‌گردد .

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده